onsdag 14 oktober 2009

Hallicken på krogen!

Jo, där kom han in, Bengt.

Han hälsade på filippinskorna!

Jag kände knappt igen honom. Han hade blivit fet. Men han hade ju ätit upp sig på kåken!
Han hade suttit inne några år. Det blev till att smörja kråset med fängelsemat varenda dag. Han såg verkligen välnärd ut.

Det var just det jag misstänkte, eftersom jag inte hade sett honom på de senaste åren.
Nu fick jag bekräftelse!

Han var så fet att jag blev misstänksam och undrade om jag misstog mig på person, men jag gick fram och pratade med honom och det var han!
Det var just han som första gången hotatade mig inne på restaurang Murveln, vilket jag polisanmälde dagen efter. Och det fanns ett väldigt bra vittne till händelsen. Ett vittne som polisen kunde få tag i hur lätt som helst.
Det var vakten på Murveln!

Tro ni att han hördes?
Oh mej då inte alls.

Resultatet, lades ned i brist på bevis!
Läs de förra inäggen!

Inga kommentarer: