onsdag 14 oktober 2009

Fortsättning följer!

Som sagt. Bengt sattt på krogen igen.
Nyss utsläppt från fängelset. Vad han suttit för det vet jag inte. Han är mångsysslare i brott.

Polisen hade jag stoppat på gatan utanförsamma krog där han satt nu. Jag hade först ringt polisen, men de kom aldrig. Så jag gick ut på gatan och en polisbil som inte hade den ringaste intention att stanna utanför krogen, trots att jag hade ringt, den stoppade jag.

Vad hade denna polispatrull för uppgift just för stunden? Ingen alls, faktiskt.
Ingen uppgift alls, fast att jag hade ringt!

Den patrullen masade sig faktiskt in och kontrollerade Bengts ID-handling, så nu visste ju vem han var.
Det där var 2006. Jag talade med polisen dagen efter. Men ingenting hände.
Annars hade ju nu namnet på vittnet, vakten på Murveln.
De hade Bengts fullständiga identitet och de fick också veta att sedan de hade gett sig av efter kontrollen av hans ID, blev jag ånyo hotad. Så vem är han, vad gör ni?

Vad jag fick för svar?
Inget svar alls, utom: "Vi har inte tid med sådant här!"



Som sagt, nu satt han där igen och jag ringde polisen!

Hur polisen sedan sedan aggerade, kastade på luren, undvek att svara i telefon och vägrade släppa in mig på stationen på Hisingen, allt det skulle jag kunna gå in i detalj på senare!

Sådant vill ni sannolikt inte vill tro på. Jag förstår er, men likväl är det alldeles sent!

Så ser verkligheten ut i Göteborg.
Så insyltad är Göteborspolisen i sexhandeln i vår stad.

Poliser är alltså hallickar och hallickars beskyddare i staden Göteborg! Och det hanlar inte om några enskilda undantag, det är regel i Göteborg.

Inga kommentarer: