måndag 22 juni 2009

Bloggen GOGILOL

Bloggen GOGILOL ligger i träda, om ni undrar.



Den går dock alldeles utmärkt att besöka fortfarande, vilket ju också görs av några hundratals personer varje dag.



Det som skulle göras och som tråkar ut mig så förbannat mycket, är att sitta och lyssna på inspelningen från tingsrätten och skriva ned varje litet ord och lägga ut det på bloggen. Jag ids inte längre göra det, men jag hoppas att jag kommer igång med det någon gång, så att det till slut blir färdigt.



Det finns en del ljudklipp på en annan sida, klicka här!



Det som jag lägger ned mycket tid på är faktiskt att ge råd åt folk som har drabbats av psykopater, precis som jag ju gjorde. Det är på ett diskussionsforum, som ni finner här!



Det är också en hel del som mailar mig angående olika råd. Så jag har fullt upp med annat än bloggen som jag nämde inledningsvis.



Därutöver läser jag många bloggar och en bloggare har blivit en riktigt god vän till mig, det är Spekulanten-tanten, som började blogga efter att ha läst GOGILOL. Sådant är ju trivsamt, men tar också upp en del av min tid.



Som om inte detta vore nog, går jag regelbundet in i diskussioner med redaktionen för en hemsida om psykopati. Det är mycket givande, må jag säga!
Dessutom gör jag en del av bilderna som denna hemsida visar och mailar dem till redaktionen.



Vad jag ska använda denna blogg till är ännu lite oklart, men det finns mycket att ta upp om rättsväsendet, som ju lider alla helvetes fel. Sådant passar ju inte på GOGILOL, men passar ju att ta upp här istället. Å andra sidan så finns det ju en hel del som bloggar om det.

Inga kommentarer: